זמן אספקה 1-5 ימי עסקים בלבד
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 500 ₪
זמן אספקה 1-5 ימי עסקים בלבד
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 500 ₪

איזו מסכה לשיער שעבר החלקה כדאי לקנות?

החלקות לשיער הן טרנד חם כיום, ולא סביר שיעלם בקרוב. יחד עם זאת, ההחלקה, במיוחד אם חוזרים עליה רבות, באה עם מחיר. המחליק הוא מכשיר חם המיישר את השיער אך בו זמנית שורף ומייבש אותו וכך הוא נהרס. אז כיצד נשקם שיער שניזוק מהחלקות?

מהי מסכה לשיער שעבר החלקה?

שיטת הטיפול היעילה ביותר לשיקום שיער שניזוק מהחלקה היא טיפול באמצעות מסכה לשיער ללא מלחים. מדובר במסכה המרכזת חומרים אשר מטרתם להזין את שורש השיערה באמצעות טיפול עקבי ובכך היא משקמת את השיער. מסכה לשיער ללא מחלים היא חשובה במיוחד היות ומלח בעצם מייבש וסופג לחות וזה בדיוק ההפך ממה שאנו רוצים לעשות. מסכה לשיער אחרי החלקה תשאיר את השיער מלא בברק, בלחות, ובעוצמה. 

למה דווקא מסכה לשיער לאחר החלקה?

במידה והנכם מכירים את עולם טיפוח הפנים, בוודאי שמעתם על המילה סרום. סרום הוא בעצם תמצית של חומר מרוכז, פעיל וטיפולי מסוים, אשר מטרתו לסייע בנושאים שונים, דוגמת הענקת לחות. ובכן, מסכה לשיער אחרי החלקה היא בדיוק מעין סרום, רק בעולם טיפוח השיער. מסכה לשיער שעבר החלקה בעצם מרכזת מגוון חומרי גלם טיפוליים שמטרתם לטפל באזור יחסית גדול ובשורשים רבים, באופן יעיל ומרוכז. 

מסכה איכותית לא תכיל מלחים או פרבנים, ותאזן רמת ה-PH (חומציות) באזור הקרקפת. לעיתים מסכה טובה גם תכיל מגוון של ויטמנים אשר מטרתם למנוע ולמגר כל נזק עתידי. 

איפה קונים מסכה לשיער לאחר החלקה? 

מוצרים לשיער שהינם טיפוליים מומלץ לקנות אצל הספר או מעצב השיער שלכן. לרוב הם ירכשו את מוצריהם מיבואן רשמי ובמחירים טובים, דוגמת האתר של פור-הר. באתר פור-הר בעל עסק, או אפילו רוכשים פרטיים, יוכלו לרכוש מסכה לשיער שעבר החלקה, שמפו שמתאים לאותה סדרה, ועוד. 

זכרו כי לאחר סוף הטיפול מומלץ לרכוש מוצריים טיפוליים שישמרו על השיער אחרי שהוא כבר שוקם.  

לסיכום 

במידה והנכם בעלי עסק, או פשוט מחפשים דרך טובה לשקם את השיער שלכם, ניתן למצוא את הפתרון באתר של פור-הר. באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים הבאים לסייע לכל בעיה, כמו גם ערכות מלאות לטיפול ושיקום שיער שניזוק. 

חשוב לנו שתהיו מרוצים
חברת פורהר משווקת מוצרי שיער מקצועיים, דואגת ללקוחותיה להנות מהטוב ביותר. החל מהטבות, המחירים הטובים בישראל ועד לשירות ללא תחרות.
משלוחים חינם
בכל קנייה מעל 299 ₪ אנו מעניקים משלוח חינם עד בית הלקוח.
על מנת להנות מחווית קנייה נוחה ומהנה אנו עושים את כל המאמצים לקיים שאיפה זו.
רוצים תמיד להיות מעודכנים?
השאירו את כתובת המייל שלכם ומדי שבוע ישלחו אליכם הטבות ומבצעים מיוחדים!
חיפוש
×
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהלהתחיל קניה