זמן אספקה 1-5 ימי עסקים בלבד
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 500 ₪
זמן אספקה 1-5 ימי עסקים בלבד
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 500 ₪

מוצרי לה בוטה – טיפוח השיער המוביל לשיער פגום וצריכה

המספר המוחלט של דרכים להתמודד עם שיער פגום, מקשה את בחירת המוצר המתאים ביותר. כדי לעזור לך לנווט במעלל החלקה, טיפוח, ושחזור, חברת לה בוטה מציעה מגוון רחב של מוצרים המתאימים לכל סוגי השיער והצורך.

סדרת הוט קוטור – שמירה על שיער פגום עם חומצה היאלורונית

אחת מהסדרות המרכזיות בחברה היא ה-‘הוט קוטור’, אשר מבוססת על חומצה היאלורונית, מרכיב יעיל במיוחד לשיער שעבר החלקה. החומצה היאלורונית מסייעת לשמור על רמת הלחות המטבעית של השיער, מעניקה ברק, ושומרת על מראה השיער החלק לאורך זמן.

טיפוח שיער פגום – קרטין ושמן ארגן במוצרי לה בוטה

לה בוטה מתמחה בטיפוח שיער יבש ופגום, וכן לשיער שעבר טיפולים כימיים. המוצרים מכילים קרטין ושמן ארגן, שני רכיבים שמוכחים בכך שהם משפרים את מראה השיער, מחזירים לו את החיים, ומסייעים בשחזור השיער הפגום.

טיפוח שיער בלונדיני – שמירה על גוון הבלונדיני הטבעי

למותג קיימת גם סדרת מוצרים מיוחדת לשיער בלונדיני או מובהר, כאשר המוצרים בסדרה זו מכילים רכיבים שעוזרים לשמור על גוון הבלונדיני הטבעי של השיער, מבלי לגרום לו להתכתמר או לקבל גוון צהוביש.

טיפוח ייחודי לגברים – מוצרים לשיער, זקן וגוף

למעשה, המוצר שמוצא חן בעיני לקוחות רבים הוא בושם לשיער של לה בוטה. הבושם מגיע בכמה גרסאות שונות, שכל אחת מהן מתאימה לניחוח של סדרת המוצרים הספציפית.

לחברה יש אף סדרה חדשנית וייחודית לגברים, שכוללת מוצרים לטיפוח השיער, הזקן והגוף. המוצרים מכילים רכיבים איכותיים שמסייעים לכלוא לחות, לחזק ולשפר את מראה השיער והזקן, תוך שמירה על מראה טבעי.

מוצרי לה בוטה – טיפוח איכותי עם אריזה אלגנטית

כל מוצרי לה בוטה מגיעים באריזה אלגנטית, מה שהופך אותם למתנה מושלמת לכל אדם שאוהב להרגיש ולהיראות טוב. המוצרים מגיעים אליך במשלוח מהיר, כך שאתה לא צריך להמתין יותר מידי זמן כדי להתחיל להרגיש את ההבדל.

לה בוטה – המותג המוביל לטיפוח השיער והזקן

לה בוטה היא המותג המוביל בתחום הטיפוח האישי, בעלת תהליך פיתוח ייחודי המבוסס על מחקרים מדעיים, ושואפת למצוא את הפתרונות המתאימים ביותר לכל סוגי השיער. מוצרי לה בוטה מזינים את השיער מהשורש ועד הקצה, משקמים ומשמירים על מראה טבעי ובריא.

טיפוח השיער של לה בוטה – חוויה מושלמת לטיפוח איכותי

לה בוטה, לא רק מוצרים לשיער, אלא חוויה של טיפוח. בחרו במוצרים שלנו כדי להרגיש את השיפור במראה ובמגע של שיערכם.

חשוב לנו שתהיו מרוצים
חברת פורהר משווקת מוצרי שיער מקצועיים, דואגת ללקוחותיה להנות מהטוב ביותר. החל מהטבות, המחירים הטובים בישראל ועד לשירות ללא תחרות.
משלוחים חינם
בכל קנייה מעל 299 ₪ אנו מעניקים משלוח חינם עד בית הלקוח.
על מנת להנות מחווית קנייה נוחה ומהנה אנו עושים את כל המאמצים לקיים שאיפה זו.
רוצים תמיד להיות מעודכנים?
השאירו את כתובת המייל שלכם ומדי שבוע ישלחו אליכם הטבות ומבצעים מיוחדים!
חיפוש
×
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהלהתחיל קניה