זמן אספקה 1-5 ימי עסקים בלבד
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 500 ₪
זמן אספקה 1-5 ימי עסקים בלבד
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 500 ₪

כמו שאנחנו יודעים שמפו הוא חלק חיוני בכל שגרת טיפוח שיער וקיימים סוגים רבים ושונים. סוגים שונים מנוסחים עם מרכיבים שונים כדי להתאים לסוגי שיער וצרכים שונים. הכרת סוגי השמפו השונים והמרכיבים שלהם יכולה לעזור לך לבחור את השמפו המתאים לסוג השיער האישי שלך או לצרכים הספציפיים שלך. במאמר שלפנינו , נדון בסוגי השמפואים השונים, במרכיבים שלהם וכיצד הם פועלים כדי לעזור לך לקבל החלטה מושכלת בעת בחירת שמפו לשיערך האישי.

חקרנו עבורכן את סוגי השמפואים השונים ואת היתרונות של כל אחד מהם.

באופן כללי שמפו הוא חלק מאוד מהותי משגרת הטיפוח היומיומית שלנו וחשוב לוודא שאת משתמשת בסוג המתאים לסוג השיער שלך. לסוגים שונים של שמפואים יש יתרונות שונים שלא כולם יודעים עליהם, לכן חשוב לבחון את האפשרויות השונות הזמינות ולהבין איזה מהם הכי יתאים לצרכים שלנו . משמפו טבעי ועד אורגני, שמפו ללא מלחים, מבהיר ומעניק נפח, יש מגוון אפשרויות זמינות. לכל סוג שמפו יש יתרונות ייחודיים משלו שיכולים לעזור לך להשיג את המראה והתחושה שאתה רוצה לשיער שלך. במאמר הזה אנחנו נבדוק את סוגי השמפואים השונים ואת היתרונות שלהם בסופו של דבר זה יכול לחסוך המון בלבול כסף וזמן. אנחנו שמחים לעזור לך לקבל החלטה מושכלת בעת הבחירה המתאימה לצרכי טיפוח השיער שלך.

אז כיצד לבחור את השמפו המתאים לסוג השיער האישי שלך?

המון סוגים של שמפואים שיכולים לעזור לשמור על מראה השיער שלך ולהרגיש במיטבו.  כמו כן, נספק טיפים כיצד להשתמש בשמפו נכון ולמקסם את התוצאות מהשימוש בו .  לשיער יבש חשוב שמפו בעל תכונות לחות. החומרים המזינים בשמפו יכולים לסייע בהזנת שיער פגום ושיקום תכולת הלחות הטבעית שלו, מה שיעזור לשיער שלך להרגיש ולהיראות בריא יותר. אפשרות מאוד טובה לשיער יבש היא שמפו ללא מלחים או סיליקון שלא יסיר את השמנים והוא מומלץ לאנשים עם שיער יבש כדאי לשקול להשתמש בטיפול מיזוג עמוק פעם בכמה שבועות כדי לעזור לשפר את רמות הלחות הכלליות ולהוסיף חומרים מזינים ומועילים בחזרה לקווצות השיער הטבעיות של הקרקפת שלך.

מהן הטעויות הנפוצות שאנשים עושים בבחירת שמפו? וכיצד להימנע מהן?

אחת מהטעיות הנפוצות שאנשים עושים בבחירת השמפו היא לקנות מתוך מיתוג או שיווק או אפילו המלצה מספר שמוכר מותג אחד בלבד , אבל כל אלה זה לא פרקטי עבורנו ולא קשור לסוג שיערנו. הדבר החשוב שצריך לשים לב אליו לפני שבוחרים שמפו זה שחשוב לקחת בחשבון את המרכיבים של סוג השמפו המרקם וההשפעות של כל שמפו לפני רכישה. זה לא מסובך אבל בבחירת שמפו העניין הוא לראות את המרכיבים ובתוך המרכיבים אנו נראה את החומרים ונבין מכך איך להתאים אותו לסוג השיער האישי שלנו . לרוע המזל, אנשים רבים עושים טעויות בבחירת שמפו שעלולות להוביל לתוצאות גרועות ואף לפגוע בשיער.

מרכיבים נפוצים בשמפואים

סורפקטנטים (surfactants), אלקיל מונוגליצריד, אלקיל סולפוקוקסינאט, אמוניום לאוריל סולפאט, קוקאמידופרופיל, קוקאמיד DEA/MEA/TEA, לאוראמיד DEA, סודניום לאוריל סולפאט, קוקאמידופרופיל בטאין, סודיום לאוריל אתר סולפאט, טטרה-סודיום EDTA.

אלו הם הרכיבים המנקים בשמפו שלכם. לרוב מדובר בנגזרות של שמן קוקוס, שמן דקלים או שמן סויה אשר מסירות מהשיער את הלכלוך, שאריות חומרי עיצוב וקשקשים אשר נוטים להידבק לחֵלֶב המיוצר בקרקפת. המבנה המולקולרי המיוחד של סורפקטנטים מאפשר להם להקיף חומרים שומניים באופן שהאחרונים יוכלו להישטף מהשיער באמצעות מים.

מרככים וחומרים מעניקי לחות

אמין אוקסיד, חומצה ציטרית, חומצות שומן כוהליות (צטיל, אולאיל, או סטאריל אלכוהול), גליצרין, איזופרופיל פלמיטאט, לנולין, פאנטנול, פוליקווטרניום, סוגי סיליקון שונים, סודיום דיהידרוקסיד.

בעוד שהסורפקטנטים שוטפים לכלוך מהשיער ונשטפים בעצמם עם המים, מרככים נשארים מאחור על קווצות השיער. חלקם משטחים את זקיק השערה כך שהשיער ירגיש חלק יותר. אחרים עוטפים את השערה בקלילות ליצירת מרקם משיי, אשר מסייע בהתרת קשרים.

חומרים משמרים

DMDM הידנטואין, גואר, אימידאזולידיניל אוראה, יודופרופיניל, איזותיאזולינון, סודיום בנזואט.

מטרתם של חומרים משמרים היא למנוע צמיחה של עובש, פטריות, שמרים וחיידקים בתוך שמפו – זאת מכיוון שמרכיבים רבים בתוך בקבוק השמפו הם אורגניים ויכולים לעודד צמיחה של הנ”ל.

מרכיבים אלה פועלים יחד כדי להזין את השיער שלך ולגרום לו להיראות בריא ומבריק. הם גם מגנים על הקרקפת שלך מנזק סביבתי הנגרם על ידי זיהום או קרינת UV. לכן, חשוב לבחור שמפו עם מרכיבים טבעיים שיכולים לספק יתרונות מקסימליים לשגרת טיפוח השיער שלך.

חשוב לנו שתהיו מרוצים
חברת פורהר משווקת מוצרי שיער מקצועיים, דואגת ללקוחותיה להנות מהטוב ביותר. החל מהטבות, המחירים הטובים בישראל ועד לשירות ללא תחרות.
משלוחים חינם
בכל קנייה מעל 299 ₪ אנו מעניקים משלוח חינם עד בית הלקוח.
על מנת להנות מחווית קנייה נוחה ומהנה אנו עושים את כל המאמצים לקיים שאיפה זו.
רוצים תמיד להיות מעודכנים?
השאירו את כתובת המייל שלכם ומדי שבוע ישלחו אליכם הטבות ומבצעים מיוחדים!
חיפוש
×
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהלהתחיל קניה