זמן אספקה 1-5 ימי עסקים בלבד
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 500 ₪
זמן אספקה 1-5 ימי עסקים בלבד
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 500 ₪

מציאת המתנה המושלמת ליום האהבה לבת זוג/אישה שלך

יום האהבה הוא הזמן המושלם להראות למישהי המיוחדת שלך כמה אכפת לך. למצוא את המתנה המושלמת עבורה יכולה להיות משימה לא פשוטה, אבל עם כמה טיפים וטריקים פשוטים, אתה יכול לוודא שהיא תקבל משהו שהיא תאהב. מהבשמים הטובים ביותר עבורה ועד טיפים לריחות, המדריך הזה יעזור לך למצוא את המתנה המושלמת ליום האהבה לבת זוג/אישה שלך .

בחירת בושם המתאים ביותר בשבילה

בחירת בושם המתאים עבורה יכולה להיות משימה לא פשוטה. עם כל כך הרבה ריחות שונים, זה יכול להיות קשה לדעת מה היא הכי רוצה. למרבה המזל, יש כמה טיפים וטריקים שבהם אתה יכול להשתמש כדי להבטיח שאתה מבצע את הבחירה המושלמת. ממארזי מתנה ועד ניחוחות נשיים,

ניחוחות הפופולריים ביותר עבורה ביום האהבה הזה

יום האהבה הוא אירוע מיוחד לאוהבים להראות את ההערכה והאהבה שלכם זה לזו. הניחוחות הפופולריים ביותר עבורה ביום האהבה הזה הם אלו שגורמים לה להרגיש יפה, בטוחה בעצמה ואהובה.

מאמר זה ידון בחמשת הבשמים המובילים שנשים אוהבות ביום האהבה. נבחן את הבשמים הנוכחיים בשנת 2023 וכיצד הם יכולים לעזור לך לבחור את הניחוח המושלם עבור הבת זוג/אישה שלך.

להלן 5 הבשמים הטובים ביותר לנשים לשנת 2023

 

Yves Saint Laurent Ysl Libre (1

בושם Libre נועד עבור הנשים של היום, שהחופש הוא התחושה האולטימטיבית של יוקרה. חופש הוא לשחק על-פי החוקים שלך, כי את מי שאת. ללא פשרות וללא סתירות. כעת לחופש יש בושם Libre פרחוני, סקסי ופוסע על הקו הדק בין הגברי לנשי.

Mugler Alien (2

כשיצא הבושם המקורי של Alien Mugler לא הייתה פינה אחת בארץ בה לא הרחנו את הריח המשגע של הבושם הסגול ששיגע את העולם. אבל האם ידעתן שטרי מוגלר הוא בכלל מעצב אופנה? אז כן, טרי מוגלר הוא מעצב אופנה מוכר מאוד והוא היה זה שעיצב את השמלה האלמותית של קים קרדשיאן למט גלה בשנת 2019. השמלה המפורסמת הייתה שמלה בצבעי ניוד מכוסה כולה בקריסטלים המדמים טיפות הזולגות לאורך גופה של קים.הבושם המדהים של טרי מוגלר Alien goddess , כמו קודמו המקורי הוא בושם משגע בעל ריח ייחודי. הבושם האמברי מגיע עם נגיעות חזקות של מי קוקוס ויסמין וטפטופים של וניל. הבושם המשגע הזה הוא בושם חם ומתקתק שמשאיר שובל ארוך של ריח גן עדן אחרי מי שתשפריץ אותו.

Abercrombie & Fitch Instinct (3

בושם א.ד.פ לאישה FIRST INSTINCT מבית מותג האופנה האמריקאי Abercrombie & Fitch הינו שובב, נשי ומפתה. בעל ניחוח שובה לב וחושני, עם נגיעות של מגנוליה, פרי התשוקה ופרח בר כתום עם סחלב מעורבב עם מים אקזוטיים, ענבר חם ומאסק ממכר.  לאישה ההולכת בעקבות האינסטינקטים שלה, בעלת סטייל מולד, קסם ונשיות.

Dior Miss Dior Absolutely (4

בושם א.ד.פ לאישה Miss Dior בעל ניחוח פרחוני וחושני החושף את הנשיות בהצהרה פרחונית המשלבת את היופי של עלה הגראס עם נועזות של עלה הדמשק כששניהם עטופים בברגמוט רענן ופלפל רוד. את פשוט תתאהבי.

Chloe Nomade (5

ניחוח חדש וממכר מבית האופנה הצרפתי קלואה – NOMADE. האישה של קלואה מתאפיינת ברוח של חופש ואלגנטיות טבעית שלא ניתן לחקותה בקלות. היא בטוחה בעצמה, מעוררת השראה ופורחת בכל החוויות והמפגשים. מותירה אחריה ניחוח המגדיר אותה בכל אשר תלך, בכל מקום שבו תהיה. בושם בצלמה ובדמותה… Nomade, הנווד, בדיוק כמוה. הניחוח בעל ניגודיות של רכות וחוזק כאחד. מאופיין במתיקות חושנית ובעל רעננות ואפילו זוהר.

חשוב לנו שתהיו מרוצים
חברת פורהר משווקת מוצרי שיער מקצועיים, דואגת ללקוחותיה להנות מהטוב ביותר. החל מהטבות, המחירים הטובים בישראל ועד לשירות ללא תחרות.
משלוחים חינם
בכל קנייה מעל 299 ₪ אנו מעניקים משלוח חינם עד בית הלקוח.
על מנת להנות מחווית קנייה נוחה ומהנה אנו עושים את כל המאמצים לקיים שאיפה זו.
רוצים תמיד להיות מעודכנים?
השאירו את כתובת המייל שלכם ומדי שבוע ישלחו אליכם הטבות ומבצעים מיוחדים!
חיפוש
×
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהלהתחיל קניה