זמן אספקה 1-5 ימי עסקים בלבד
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 500 ₪
זמן אספקה 1-5 ימי עסקים בלבד
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 500 ₪

מהו שמפו טבעי לשיער יבש  ואיך לשמור על היגיינה חשובה מאין כמותה, אך רבות ובעיקר רבים מפחיתים מהחשיבות בטיפוח השיער שלנו. החשיבות בטיפוח השיער היא גם החשיבות בטיפוח ושמירה על הקרקפת שלנו. לכן, חשוב לדעת שממש כפי שלא כל מוצר מתאים לעור הפנים והגוף, כך גם לא כל מוצר הוא בהכרח בריא לקרקרפת. לכן, חשוב להכיר שמפו טבעי לשיער ולמה הוא עדיף על גביי אחרים. 

מהו שמפו טבעי

רוב מוצרי השמפו שאנחנו מכירים בשוק הם בד”כ מוצרים עם לא מעט תרכובות כימיות אשר בעזרתן מתיימר כל מותג להבטיח לנו את השיער הכי חלק, מבריק, נטול קשקשים וכדומה. אבל, בעצם חשוב לדעת שרוב התרכובות המלאכותיות הללו בעצם מאד מזיקות לשיער, פי כמה וכמה אם ישנו אחוז של אלכוהול או בושם בתוכן.

שמפו טבעי, לעומת זאת, מיוצר בחומרים טבעיים בלבד, ללא עירוב של תרכובות מלאכותיות. משמע, כל המוצר מקורו בטבע וחומרי הגלם בו שולבו כך שניתן להתאימו לכל סוג שיער.

לאיזה סוג שיער הוא מומלץ:

שיער יבש

שמפו טבעי לשיער יבש אכן קיים ומטרתו היא בעצם להעניק לחות לשיער ולקרקפת, שכנראה עברו לא מעט החלקות ופגישות עם הפן. שיער יבש גם לרוב נוטה להפיק קשקשים ולכן שמפו יכול לסייע בכך. 

שיער שומני

בדומה לשיער יבש, שמפו טבעי לשיער שומני גם הוא ידאג להביא לנו חומרי גלם המקנים לחות, היות ושיער שומני נהיה כזה עקב מחסור בלחות, ולכן השמן מופק. לצד זה נראה טיפול בברק והפחתה של מידת השמן ביחס ללחות טבעית. 

איפה נרכוש שמפו טבעי לשיער

נוכל לרכוש שמפו טבעי לשיער שומני,  בחנות הרחבה והמקצועית של “פורהר”. החנות הוקמה על מנת לתת למגוון רחב של לקוחות, עסקיים ופרטיים, את פתרונות השיער המושלמים בשבילם. לכן, נוכל למצוא לא רק מגוון רחב של סוגי שמפו, אלא גם מותגים מוכרים ויוקרתיים. 

שמירה על השיער שלנו היא הכרחית ביותר ולכן חשוב להתאים את סוג השמפו לסוג השיער שלנו. לכן, אם יש לנו קרקפת יבשה נרכוש שמפו טבעי לשיער יבש ולהיפך. חשוב לדעת שאחרי טיפול בשמפו מצב השיער יכול להשתנות, ולכן חשוב גם לשנות את סוג השמפו. 

חשוב לנו שתהיו מרוצים
חברת פורהר משווקת מוצרי שיער מקצועיים, דואגת ללקוחותיה להנות מהטוב ביותר. החל מהטבות, המחירים הטובים בישראל ועד לשירות ללא תחרות.
משלוחים חינם
בכל קנייה מעל 299 ₪ אנו מעניקים משלוח חינם עד בית הלקוח.
על מנת להנות מחווית קנייה נוחה ומהנה אנו עושים את כל המאמצים לקיים שאיפה זו.
רוצים תמיד להיות מעודכנים?
השאירו את כתובת המייל שלכם ומדי שבוע ישלחו אליכם הטבות ומבצעים מיוחדים!
חיפוש
×
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהלהתחיל קניה