זמן אספקה 1-5 ימי עסקים בלבד
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 500 ₪
זמן אספקה 1-5 ימי עסקים בלבד
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 500 ₪

רובנו רגילים לשגרת הטיפוח הבסיסית ביותר והיא ניקוי באמצעות שמפו ואולי טיפוח קל עם מרכך. אבל, חשוב להכיר את הטיפול העמוק והרציני יותר שמעניקה מסכה מקצועית לשיקום השיער. אמנם זה נשמע כמו טיפול קיצוני עבור שיער מאד פגום, אבל לא בהכרח זה הוא הדבר. מסכה היא מוצר פופולרי מאד, שמשומש על ידי רבים בעלי סוגים שונים של שיער. לכן בואו נעשה היכרות עם מסכות לשיקום השיער ונבין מה היתרון בהן. 

מהי מסיכה לשיער

אם אתם מכירים את מסיכות הפנים שקיימות בשוק, בוודאי אתם יודעים שתפקידן הוא להעניק טיפול נקודתי ועמוק עבור בעיה כלשהי, אבל באותה מידה גם סיוע בשדרוג ושמירה סדירה של העור. ועל כן, מסכת שיקום לשיער עושה בדיוק את אותו הדבר. בשוק כמובן קיימות מסכות שונות ומגוונות לכל מטרה, אבל הנפוצה ביניהם היא מסכה לשיקום השיער, בדרגות שונות.

לאיזה עוד מטרות נרכוש מסיכה

לצד מסכה לשיקום השיער נוכל למצוא עוד מגוון מסכות, דוגמת מסכה מאריכת שיער, מסכת לחות, מסכה לשיער שומני ועוד. כל פעולה שמסכה עושה היא בעצם מעין שיקום, אך כל סוג שיער צריך שיקום שונה ולכן כפי שציינו לא בהכרח חייב להיות מדובר על שיער מאד פגום. 

איפה נרכוש מסכת שיקום לשיער

אם אנחנו מרגישים שהשיער שלנו צריך בוסט של עזרה מחומרים איכותיים ונרצה לרכוש מסכה מקצועית לשיקום השיער, או מסכה מאריכת שיער, נוכל למצוא אותן, ועוד רבות, באתר הנרחב של “פורהר”.

החנות האינטרנטית של “פורהר” מכילה לא רק מותגים מגוונים ויוקרתיים לטיפול בשיער, אלא גם מידע רב על סוגים שונים של מסכות לשיקום השיער, שמפו בסוגים שונים, מרככים ועוד. לכן, אם את לא בטוחה איזו מסכה לשיקום השיער, או איזה שמפו הכי מתאים לך, כל מה שצריך לעשות זה לשאול את צוות החנות המקצועי.

מסכות לשיקום השיער נהיו כבר מוצר חובה בבית של כל אחד ואחת. מסכות לשיקום השיער מאפשרות לנו לטפל באופן הרבה יותר מעמיק ומדויק בבעיה כלשהי שיש לנו, או פשוט לשמור על איזון מצב השיער הנוכחי שלנו. כמו כן, בואו נודה כי פשוט מדובר בשגרת טיפוח מפנקת וכיפית, לצד היתרון הטיפולי שהיא מעניקה. 

חשוב לנו שתהיו מרוצים
חברת פורהר משווקת מוצרי שיער מקצועיים, דואגת ללקוחותיה להנות מהטוב ביותר. החל מהטבות, המחירים הטובים בישראל ועד לשירות ללא תחרות.
משלוחים חינם
בכל קנייה מעל 299 ₪ אנו מעניקים משלוח חינם עד בית הלקוח.
על מנת להנות מחווית קנייה נוחה ומהנה אנו עושים את כל המאמצים לקיים שאיפה זו.
רוצים תמיד להיות מעודכנים?
השאירו את כתובת המייל שלכם ומדי שבוע ישלחו אליכם הטבות ומבצעים מיוחדים!
חיפוש
×
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהלהתחיל קניה