זמן אספקה 1-5 ימי עסקים בלבד
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 500 ₪
זמן אספקה 1-5 ימי עסקים בלבד
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 500 ₪

בעקבות המודעות הגוברת לעיקרון של טיפוח הנפש שלנו, בכל אמצעי שמתאים לנו, אנחנו רואים שישנה מסורת אדוקה כעת המשלבת בין עיקרון זה לפני טיפוח קוסמטי ואסתטי. משמע, רבים ורבות אוהבים לקחת בחשבון את סוג המוצרים שהם רוכשים עבור הטיפוח שלהם. כמו כן, הם אוהבים לבדוק מה הם מכילים, איפה יוצרו ואז משלבים אותם בשגרה המרגיעה שלהם כחלק מטקס של ממש. לכן, כדאי להכיר את הטרנד החם בתחום הטיפוח והוא מוצרי טיפוח אורגניים לשיער. 

מהם מוצרי שיער אורגניים

מוצר אורגני הוא בעצם מוצר שבהליך ייצורו נעשתה כמה שפחות התערבות תעשייתית אשר פוגעת בחי. משמע, לרוב נראהה כי מדובר בתרכובות שאינן מלאכותיות וכל הליך הייצור הוא בר קיימא. בארץ ישנם תקנים מדויקים לייצור אורגני ורבים דוגלים ברכישת כל מוצריהם מייצור אורגני, כולל מוצרי שיער אורגניים, אחרי שנהיו מודעים לעלייה בהתחממות הגלובלית ומשבר האקלים. 

אילו מוצרים לשיער טבעי יש

מוצרים לשיער טבעי ואורגני יש כמובן במגוון צורות, ביניהם מסיכות לשיער, שמנים לשיער, מרככים וכמובן שמפו.

הדבר החשוב ביותר להבין על מוצרי טיפוח אורגניים לשיער, הוא כי הם לא מטיבים רק עם הסביבה, אבל גם עם גופנו. כפי שציינו, מדובר לרוב בתרכובות טבעיות, בעוד שמוצרים שאינם טבעיים או אורגניים מכילים יסודות כימיים מלאכותיים – מוצרים אלו פחות בריאים לגופנו וכמובן לשיערנו. לכן, לא מעט צרכנים מעדיפים לרכוש מוצרי שיער טבעיים.

איפה כדאי לרכוש מוצרי שיער טבעיים

אם החלטנו להתקדם לרכישה של מוצרי טיפוח טבעיים לשיער, אז המקום המשתלם והמגוון ביותר לרכוש בו הוא כמובן האתר של “פורהר”. האתר הוקם במיוחד עבור אוהבי טיפוח השיער וכמובן אנשי מקצוע בתחום, ולכן ניתן למצוא באתר קטלוג עצום של מוצרי טיפוח טבעיים לשיער מכל סוג, אבל בעיקר מכל מותג מוכר ויוקרתי. יחד עם מבצעים משתלמים, תוכלו לקבל את הבחירה החכמה והבריאה ביותר לא רק עבור השיער שלכם, אלא גם עבור הסביבה.

מוצרי טיפוח טבעיים לשיער הם אחד הטרנדים הפופולריים ביותר בשוק הטיפוח כיום, ובצדק. מוצרי טיפוח טבעיים לשיער מאפשרים לנו לעבור לשגרת טיפוח הרבה יותר טבעית ובריאה לקרקפת ולשורש השערה, ולעשות זאת ללא פגיעה בסביבה, בגלל הליך הייצור. 

חשוב לנו שתהיו מרוצים
חברת פורהר משווקת מוצרי שיער מקצועיים, דואגת ללקוחותיה להנות מהטוב ביותר. החל מהטבות, המחירים הטובים בישראל ועד לשירות ללא תחרות.
משלוחים חינם
בכל קנייה מעל 299 ₪ אנו מעניקים משלוח חינם עד בית הלקוח.
על מנת להנות מחווית קנייה נוחה ומהנה אנו עושים את כל המאמצים לקיים שאיפה זו.
רוצים תמיד להיות מעודכנים?
השאירו את כתובת המייל שלכם ומדי שבוע ישלחו אליכם הטבות ומבצעים מיוחדים!
חיפוש
×
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהלהתחיל קניה