זמן אספקה 1-5 ימי עסקים בלבד
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 500 ₪
זמן אספקה 1-5 ימי עסקים בלבד
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 500 ₪

שמפו לשיער בלונדיני – מה חשיבותו 

אם אתם כבר מתמידים בשגרת הטיפוח של השיער שלכם, אבל רואים שאין הרבה שיפור בטיפול שאתם מעניקים לו, אז הגיע הזמן לעצור ולהבין האם אנחנו עושים משהו לא בסדר. חשוב לדעת שאם בשלב כלשהו יש לנו סוג שיער שומני, או יבש, הטיפול בו כמובן משנה את המצב ולכן נדרש לעדכן אותו. אותו הדבר רלוונטי גם לשיער צבוע, מזדקן וכדומה. לכן, בואו נבין מה היא חשיבות התאמת השמפו ומוצרי השיער שלנו וכיצד נקנה באופן נכון.

מה החשיבות של התאמת השמפו

כפי שציינו, שיער יכול להיות במצבים שונים, מרקמים שונים וכדומה. לכן, גם אם אנחנו לא סובלים, כעת או בכלל, מבעיה כלשהי (דוגמת קשקשים או נשירה), זה לא אומר שאפשר להפחית במידת הטיפוח וההתמדה, אלא להיפך. לכן, אם אנחנו רוצים שיער בריא לאורך זמן, חשוב להתאים את שיטת הטיפול למצבו הנוכחי ולהמשיך להתעדכן בכך כל כמה חודשים.

מה בין שמפו לבין צבע השיער שלנו

אלמנט חשוב מאד שרבים לא לוקחים בחשבון הוא צבע השיער שלנו. לא מעטים צובעים את השיער ומשלמים על כך לא מעט. כמו כן, בשמפו מכל סוג יש תרכובות שיכולות להרוס או להכתים את השיער הצבוע שלנו ולכן חשוב מאד להתאים שמפו. משמע, נדאג להתאים שמפו לשיער בלונדיני לאדם עם שיער בלונדיני, אבל לשיער כסוף – שמפו לשיער כסוף, וכך הלאה.

איפה נרכוש שמפו לשיער בלונדיני

אם אנחנו מחפשים לרכוש שמפו מותאם לגוון שלנו, נוכל למצוא באתר “פורהר” שמפו לכל סוג  – שמפו לשיער ג’ינג’י, שמפו לשיער לבן, שמפו לשיער כהה וכך הלאה. אם אנחנו לא בטוחים איזה הכי כדאי לקנות, או לא בטוחים אם צריך לרכוש שמפו לשיער בלונדיני או שמפו לשיער כסוף, נוכל תמיד לשאול את נציג השירות ולקבל ייעוץ. 

ישנה חשיבות גדולה בהתאמת תכשירי הטיפוח שלנו לסוג השיער. שמפו שאינו מותאם יכול לפגום את צבע שיערנו ואף להרוס אותו. לכן, יש לרכוש שמפו לשיער בלונדיני, שמפו לשיער ג’ינג’י, שמפו לשיער כהה או, שמפו לשיער לבן בהתאם לייעוץ הספר שלנו, צוות החנות של “פורהר” ולא לפי המיתוג של המוצר שנמצא לפנינו. 

חשוב לנו שתהיו מרוצים
חברת פורהר משווקת מוצרי שיער מקצועיים, דואגת ללקוחותיה להנות מהטוב ביותר. החל מהטבות, המחירים הטובים בישראל ועד לשירות ללא תחרות.
משלוחים חינם
בכל קנייה מעל 299 ₪ אנו מעניקים משלוח חינם עד בית הלקוח.
על מנת להנות מחווית קנייה נוחה ומהנה אנו עושים את כל המאמצים לקיים שאיפה זו.
רוצים תמיד להיות מעודכנים?
השאירו את כתובת המייל שלכם ומדי שבוע ישלחו אליכם הטבות ומבצעים מיוחדים!
חיפוש
×
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהלהתחיל קניה