זמן אספקה 1-5 ימי עסקים בלבד
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 500 ₪
זמן אספקה 1-5 ימי עסקים בלבד
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 500 ₪

רוצה לצבוע את השיער שלך באופן עצמאי? זה הרגע להזמין ערכת צבע ביתית לשיער!

עם תכשירי טיפוח השיער הקיימים היום, כבר לא צריך לקבוע תור למעצב השיער. כיום, ערכות הצבע המיוצרות עבור לקוחות פרטיים, עומדות ברמה אחת עם ערכות הצבע למספרות ומכונים מקצועיים לעיצוב שיער. אנחנו בחנות האון ליין For Her מציעים לך ערכות צבע איכותיות אשר יהוו בסיס לצבע השיער שלך בשגרה. באמצעות הערכות הללו, את תחסכי אלפי שקלים בכל שנה ותפחיתי את הצורך שלך באופן כללי בהגעה למספרות ולמכונים לעיצוב שיער.

תוספי צבע נהדרים לשיער בלונדיני

החלטת לצבוע לשיער בלונדיני? הצבע המקורי שלך הוא בלונדיני? אנחנו בחנות האון ליין For Her מציעים לך ערכת צבע שיער ביתית איכותית במיוחד המתאימה להוספת גוונים חמים לשיער בצבע בלונד. ערכת צבע שיער ביתית שלנו עשויה מחומרים איכותיים במיוחד ומיוצרת על ידי החברות הגדולות בעולם כגון Loreal. הפיגמנטים איכותיים במיוחד ומאפשרים לשיער שלך לקבל מראה גווני בלונד עם עיצוב מושלם לשיער.

טיפוח מושלם בבית לשיער צבוע

רוצה לחסוך את הריצות אחר המכונים לעיצוב שיער? אנחנו בחנות האון ליין For Her מציעים לך מסכה ביתית לשיער וערכות צבע נהדרות במגוון צבעים והכל במחיר משתלם במיוחד שיחסוך לך כסף וזמן. את המסכה ביתית לשיער תוכלי להזמין דרך קטלוג המוצרים שלנו באתר ולקבל אותה עם משלוח מהיר ומקצועי עד הבית (בין 3 ל-7 ימי עסקים סך הכל).

הזמנה און ליין של ערכות צבעים לשיער

רוצה כבר להזמין ערכת צבע לשיער? מעוניינת להחליף צבע או לחזק אותו? אל תחשבי פעמיים וכנסי כבר עכשיו לקטלוג צבע לשיער המופיע כאן באתר. הצוות שלנו ישמח לשלוח אליך ערכת צבע לשיער מהטובות ביותר שתביא את השיער שלך לגוון המתאים ביותר לאופי ולסגנון שלך. ההזמנה באתר היא קלה ופשוטה וניתן לבצע אותה בכל שעה הנוחה לך.

ערכת צבע ביתית לשיער במחירים מעולים

להזמנה של ערכת צבע ביתית לשיער, בחרי עכשיו באתר את הצבע האהוב עליך והזמיני את הערכה דרך מערכת התשלום הממוחשבת שלנו. כל מוצרי הטיפוח לשיער באתר עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומספקים לך מענה לכל סוגי השיער.

חשוב לנו שתהיו מרוצים
חברת פורהר משווקת מוצרי שיער מקצועיים, דואגת ללקוחותיה להנות מהטוב ביותר. החל מהטבות, המחירים הטובים בישראל ועד לשירות ללא תחרות.
משלוחים חינם
בכל קנייה מעל 299 ₪ אנו מעניקים משלוח חינם עד בית הלקוח.
על מנת להנות מחווית קנייה נוחה ומהנה אנו עושים את כל המאמצים לקיים שאיפה זו.
רוצים תמיד להיות מעודכנים?
השאירו את כתובת המייל שלכם ומדי שבוע ישלחו אליכם הטבות ומבצעים מיוחדים!
חיפוש
×
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהלהתחיל קניה