זמן אספקה 1-5 ימי עסקים בלבד
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 500 ₪
זמן אספקה 1-5 ימי עסקים בלבד
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 500 ₪

המדע מאחורי השמפו של לוריאל פריז

לוריאל פריז היא חברה שבסיסה בצרפת שיצרה שמפו ומוצרי קוסמטיקה. חברה זו נוסדה בשנת 1909 על ידי יוג’ין שולר שרצה לספק לנשים מוצרי יופי ללא כימיקלים. לוריאל נחשב לאחד המותגים היקרים והמוכרים בעולם והוא מדורג כבר 22 שנים ברציפות כמותג היופי האהוב על אמריקה.

החברה נוסדה על ידי יוג’ין שולר, כימאי צעיר שרצה לעשות צבע שיער ללא כל יסודות כימיים כמו אמוניה, זפת פחם או עופרת אצטט. הוא התחיל במכירת המוצר הזה מדלת לדלת והרוויח את כספו בחזרה תוך שישה חודשים.

שמפו לוריאל פריז הטוב ביותר לשיער שלך

אחד המותגים הפופולריים ביותר בתעשיית הטיפוח האישי הוא לוריאל. החברה קיימת כבר לא מעט זמן והיא תמיד הייתה ידועה במוצרים האיכותיים שלה.

מגוון השמפו של החברה אינו יוצא דופן. הוא כולל מוצרים רבים המתאימים לכל סוגי השיער. אלה כוללים שמפו לוריאל פריז המיועדים במיוחד לשיער יבש, שיער שמן, שיער לבן, שיער מתולתל, שיער מקורזל וכו’.

מה הופך את לוריאל פריז לכל כך מיוחדת?

שמפו לוריאל פריז הוא אחד המותגים הפופולריים ביותר בתעשיית היופי כבר למעלה מ-100 שנה. הן אחת החברות הבודדות שהמציאו את עצמן ואת המוצרים שלהן מחדש כדי לענות על הצרכים של הצרכנים של היום.

לוריאל פריז תמיד הייתה בשיא המשחק שלה בכל הקשור לאסטרטגיות שיווק ופרסום. החברה הייתה בין הראשונים שהשתמשו במודעות טלוויזיה, שלטי חוצות ומגזינים. הם גם יצרו שותפויות מוצלחות רבות עם ידוענים פופולריים כמו דולי פרטון, ביונסה, אמה סטון וריהאנה.

סדרת טיפוח השיער של לוריאל פריז

סדרת טיפוח השיער של לוריאל פריז היא ליין מוצרי טיפוח שיער אשר יוצרו על ידי לוריאל. המוצרים מיועדים לאנשים עם שיער יבש, פגום או חסר ברק כדי להחזיר לו מראה בריא ומבריק.

לוריאל פריז תמיד הייתה אחד ממותגי טיפוח השיער המובילים בעולם. עם כל כך הרבה אפשרויות לבחירה, זה יכול להיות קשה לצרכנים להחליט איזה מוצר לקנות. אבל עם הקו הספציפי הזה, ישנם שלושה מוצרים שונים שתוכננו במיוחד כדי לפתור בעיות שונות עם השיער שלך.

איך שמפו לוריאל גורם לשיער שלי להיראות טוב יותר?

השמפו החדש ביותר של לוריאל פריז מיועד במיוחד לשיער יבש. הוא כולל את המרכיבים הטובים ביותר בשוק כדי לעזור לך לקבל שיער בריא למראה.

לוריאל פריז הכריזו על שמפו חדש לשיער יבש, לוריאל פריז EverPure Volume Shampoo. השמפו הזה מיוצר במיוחד עבור אנשים הסובלים משיער יבש ושביר מכיוון שהוא כולל פורמולה מזינה שתגרום לשיער שלך להיראות בריא ומבריק מתמיד!

חשוב לנו שתהיו מרוצים
חברת פורהר משווקת מוצרי שיער מקצועיים, דואגת ללקוחותיה להנות מהטוב ביותר. החל מהטבות, המחירים הטובים בישראל ועד לשירות ללא תחרות.
משלוחים חינם
בכל קנייה מעל 299 ₪ אנו מעניקים משלוח חינם עד בית הלקוח.
על מנת להנות מחווית קנייה נוחה ומהנה אנו עושים את כל המאמצים לקיים שאיפה זו.
רוצים תמיד להיות מעודכנים?
השאירו את כתובת המייל שלכם ומדי שבוע ישלחו אליכם הטבות ומבצעים מיוחדים!
חיפוש
×
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהלהתחיל קניה