זמן אספקה 1-5 ימי עסקים בלבד
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 500 ₪
זמן אספקה 1-5 ימי עסקים בלבד
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 500 ₪

למה שמפו ללא מלחים לנשירה הוא מומלץ?

כשאנו חושבים על נשירה, בראשנו מיד עולה תמונה של אנשים מבוגרים יותר או בעיקר גברים. תופתעו לדעת כי תופעה זו אינה שמורה בלבד לגיל הזהב, וגם לא מעט נשים סובלות מכך. נוכל למצוא ברשת טיפים רבים המתיימרים לסייע בנשירה, אך אחת ולתמיד, כיצד באמת נמגר אותה?

מהי נשירה?

נשירה מתרחשת כאשר שורש השיער הוא חלש. היחלשות זו יכולה להיגרם בעקבות בעיה גנטית או טיפול לקוי ומזיק לשיער והקרקפת. טיפולים אלו נפוצים מאד בקרב נשים, וכוללים החלקות, יישור שיער ע”י פן, ושימוש בחומרים שמזיקים לבריאות השיער.

איך נמנע נשירה?

במידה ואנו מבחינים בנשירה חשוב מאד לפנות לרופא על מנת לוודא שאכן לא מדובר במחסור כלשהו בויטמינים או בעיה רפואית אחרת. לאחר מכן, נוכל לפנות לספר, או מעצב השיער שלנו, על מנת לקבל ייעוץ על איזה סוג טיפול הוא הכי מומלץ. 

אך נוכל לומר לכם כבר עכשיו, מומלץ להפסיק לעשות שימוש בשמפו הרגיל שלכם, ולקנות שמפו לשיער עם נשירה. שמפו לשיער עם נשירה הוא שמפו לחיזוק השערה אשר מטרתו לספק לשורש השיער את החוזק והלחות אשר נמנעו ממנו עד כה. כרגע השיער שלכם יבש, פגום ושביר. על כן, תפקידו של שמפו לחיזוק השיער הוא להחזיר את החיות הנדרשת אט אט ולשקם אותו לגמרי. מומלץ גם לעשות שימוש בשמפו ללא מלחים שהוא גם נגד נשירה.

למה שמפו ללא מלחים?

מלח הוא חומר סופח לחות ולכן במידה והנכם עושים שימוש בשמפו עם מלחים, או פרבנים, תמצאו כי אין שיפור למצב השיער. שמפו ללא מלחים לנשירה הוא השמפו המושלם להחזרת הלחות הנדרשת לקרקפת ולשורש השערה. 

איפה נרכוש שמפו ללא מלחים?

שמפו לחיזוק השערה וללא מלחים נרכוש אצל ספק רשמי בלבד, או מעצב השיער שלנו. המוצרים המסופקים, לבתי עסק מורשים אלו, דוגמת שמפו ללא מלחים לנשירה, הם מוצרים המאושרים ע”י משרד הבריאות ובטוחים לשימוש.

לסיכום

במידה ואנו סובלים מנשירה מומלץ מאד לשנות את אופן הטיפול בשיער. לכן גשו לאתר פור-הר על מנת לצפות במגוון המותגים המציעים טיפול באמצעות שמפו לחיזוק השיער. בנוסף, במידה והנכם ספרים, תוכלו לרכוש באתר שמפו ללא מלחים לנשירה, ולספקו ללקוחותיכם. 

חשוב לנו שתהיו מרוצים
חברת פורהר משווקת מוצרי שיער מקצועיים, דואגת ללקוחותיה להנות מהטוב ביותר. החל מהטבות, המחירים הטובים בישראל ועד לשירות ללא תחרות.
משלוחים חינם
בכל קנייה מעל 299 ₪ אנו מעניקים משלוח חינם עד בית הלקוח.
על מנת להנות מחווית קנייה נוחה ומהנה אנו עושים את כל המאמצים לקיים שאיפה זו.
רוצים תמיד להיות מעודכנים?
השאירו את כתובת המייל שלכם ומדי שבוע ישלחו אליכם הטבות ומבצעים מיוחדים!
חיפוש
×
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהלהתחיל קניה