זמן אספקה 1-5 ימי עסקים בלבד
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 500 ₪
זמן אספקה 1-5 ימי עסקים בלבד
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 500 ₪

איפה הכי כדאי לרכוש ציוד מקצועי למספרות?

לטפח עסק פרטי במדינה זה לא דבר פשוט, ובעל העסק פעמים רבות מוצא את עצמו נקלע לדילמה קשה בבואו לבחור ספקים. כיום ישנם ספקים רבים המייבאים ציוד לספרים, ממותגים שונים ולפעמים הם אף מוכרים מותגים זהים. אם כן בעל העסק כבר לא בטוח ממי הכי משתלם לו לרכוש, ואיזה סוג מוצר הכי מתאים ל”אני מאמין” שלו, בתור ספר ומעצב שיער. אז אחת ולתמיד, איפה נוכל לרכוש את ציוד מקצועי למספרות?

מהו ציוד לספרים?

ציוד למספרות הוא ציוד המונה בתוכו מגוון רחב מאד של מוצרים. בעיקר מדובר מוצרים מקצועיים לשיער דוגמת מסכה מקצועית לשיער שמטרתה לטפל ביובש או נשירה, קליפסים המקלים על עבודת הספר, ערכות של צבעים, פנים, ועוד רבים אחרים.

היות ומדובר במבחר כה עצום של מוצרים, קשה מאד לספר לבצע הזמנה מסודרת, ובמחיר משתלם, מספק אחד. ועל כן, הוא נאלץ לחלק את עסקיו אצל מגוון של ספקים המתחרים על כספו. עד עכשיו… 

איפה נרכוש ציוד למספרות? 

מוצרים מקצועיים לשיער מומלץ, כאמור, לרכוש רק אצל ספקים מורשים בלבד, אשר מביאים סחורה אשר אושרה על ידי משרד הבריאות. כמו כן, כל ספר יישאף לקנות את כל הציוד לו הוא זקוק אצל ספק אחד ובכך לחסוך את הכאב ראש של התנהלות מול כמה ספקים.

האתר של פור-הר הוא הפתרון המושלם לבעיה של הספר. באתר פור-הר ניתן למצוא ציוד מקצועי למספרות החל ממסכה מקצועית לשיער וכלה במכשירי פן מתקדמים, מסרקים עמידים ואיכותיים, ואפילו מאמרים מלמדים ומכוונים. באתר נוכל למצוא פירוט מלא על כל מוצר, כולל כמויות, והכי חשוב מבצעים!.

לסיכום 

ציוד מקצועי למספרות ניתן כמובן למצוא אצל מגוון רחב של ספקים, אך אצל מעטים מאד תמצאו את השילוש הקדוש של מבחר, מחיר, ואמינות. פור-הר מחפשים לספק, לכל ספר ומעצב שיער בארץ, חווית קנייה יחודית. בנוסף, מבקשים הם לבסס אמון אל מון קהל הלקוחות שלהם. באמצעות האתר של פור-הר ניתן לרכוש כל סוג של ציוד מקצועי למספרות, עם מגוון רחב של מותגים. כל ספר וספר יכול לבחור איזה מותג הכי מתאים לו ואף יוכל הוא למצוא ערכות שלמות שלו ובכך לחסוך.  

חשוב לנו שתהיו מרוצים
חברת פורהר משווקת מוצרי שיער מקצועיים, דואגת ללקוחותיה להנות מהטוב ביותר. החל מהטבות, המחירים הטובים בישראל ועד לשירות ללא תחרות.
משלוחים חינם
בכל קנייה מעל 299 ₪ אנו מעניקים משלוח חינם עד בית הלקוח.
על מנת להנות מחווית קנייה נוחה ומהנה אנו עושים את כל המאמצים לקיים שאיפה זו.
רוצים תמיד להיות מעודכנים?
השאירו את כתובת המייל שלכם ומדי שבוע ישלחו אליכם הטבות ומבצעים מיוחדים!
חיפוש
×
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהלהתחיל קניה