זמן אספקה 1-5 ימי עסקים בלבד
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 500 ₪
זמן אספקה 1-5 ימי עסקים בלבד
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 500 ₪

בשביל החלקה איכותית אפשר לא חייבים לרוץ לספר ולשלם אלפי שקלים כל חודש. בעזרת הטכנולוגיה של היום בתחום הקוסמטיקה וטיפוח השיער הצליחו מספר חברות לייצר מוצרי החלקה ביתיים שיעניקו לשיער שלך את אפקט החלקה מקצועי כאילו יצאת כרגע מסלון בוטיק. אותם תכשירים מיוחדים להחלקה פשוטים מאוד לשימוש וניתן להשתמש בהם בקלות גם בבית בעזרת מחליקים רגילים. כל שצריך לעשות הוא לעקוב אחרי ההוראות הברורות שמגיעות עם המוצר ותוך זמן קצר תקבלי שיער חלק ובריא שיחזיק לאורך זמן. בפור אר forher אנו מציעים מוצרי החלקה איכותיים ומקצועיים לשימוש ביתי ולמספרות מבית חברות הקוסמטיקה המובילות ובמחירים נמוכים ביניהם מוצרי החלקה אורגנית ביתית למינימום תופעות לוואי והשפעה רעה.

החלקה אורגנית ביתית בפוראר

ברוב המספרות מבצעים החלקות שיער בעזרת מוצרי השיער הרגילים. ברוב המקרים לאותם חומרים אין השפעה על הלקוחות אומנם יש שיעידו כי הם כן גורמים לגירויים ולריח רע שקשה להוציא מהשיער. לכן בפור אר אנו ממליצים לעשות שימוש במוצרי החלקה אורגנית בבית. אותם מוצרים אורגניים מכילים חומרים טבעיים בלבד שמונעים גירויים ואלרגיות וכמובן מעניקים לשיער מעטפת לחיזוק השיער ומתן ברק. החלקה אורגנית טבעית בבית תפיק תוצאות דומות לאלו שהייתן משלמות אליהן אלפי שקלים במספרות ואם היתרונות של החומרים הטבעיים מדובר על בחירה שקשה לוותר עליה. אצלנו פור אר תמצאו מגוון מוצרים להחלקה אורגנית ביתית ממספר חברות מובילות וכן המון מוצרים משלימים להחלקה ובריאות השיער. אנו מציעים גם מבצעים שווים לבעלי מספרות ברכישת המוצרים האורגניים לבית העסק שלהם.

מסכה ביתית לשיער ועוד

טיפוח שיער עושים עם פור אר לתוצאות הטובות ביותר ובמחירים המשתלמים ביותר שתוכלו למצוא. כאן באתר תוכלו לגלות את כל המוצרים השווים שלנו כמו מוצרי החלקה אורגנית בבית ומסכה ביתית לשיער. איתנו גם המקלחת שלכם יכולה להפוך למספרה מובילה. אנו מציעים גם שירות משלוחים חינם עד לבית הלקוח ואפשרות לזכות בפרסים שווים לקניות הבאות, מה שהופך את חווית הקנייה בפור אר forher למושלמת. בפור אר נשמח לענות לכם על כל השאלות בנוגע למוצרים, צרו קשר עוד היום. החלקה אורגנית טבעית בבית עושים רק עם פור אר forher לשיער של כוכבת.

חשוב לנו שתהיו מרוצים
חברת פורהר משווקת מוצרי שיער מקצועיים, דואגת ללקוחותיה להנות מהטוב ביותר. החל מהטבות, המחירים הטובים בישראל ועד לשירות ללא תחרות.
משלוחים חינם
בכל קנייה מעל 299 ₪ אנו מעניקים משלוח חינם עד בית הלקוח.
על מנת להנות מחווית קנייה נוחה ומהנה אנו עושים את כל המאמצים לקיים שאיפה זו.
רוצים תמיד להיות מעודכנים?
השאירו את כתובת המייל שלכם ומדי שבוע ישלחו אליכם הטבות ומבצעים מיוחדים!
חיפוש
×
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהלהתחיל קניה