זמן אספקה 1-5 ימי עסקים בלבד
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 500 ₪
זמן אספקה 1-5 ימי עסקים בלבד
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 500 ₪

תופעת השיער הדליל נפוצה באחוזים גבוהים באוכלוסייה. בעוד רבים משייכים את הבעיה לגברים, תתפלאו לגלות שכ40 אחוז מכלל הנשים גם הן סובלות משיער דליל ודק. ישנן מספר רב של סיבות שעלולות להוביל לשיער דליל – שיבוש הורמונלי כתוצאה משימוש בגלולות למניעת הריון או הריון עצמו, הפרעה בבלוטת התריס שלה תפקיד חשוב בחילוף חומרים בשיער ובצמיחתו, תזונה לא מספקת חסרת ויטמינים ומינרלים וכן השפעות חיצוניות כמו שימוש רב בתכשירים עם כימיקלים חזקים, ביקורים תכופים במספרות לביצוע פעולות כמו צביעה, החלקה המלוות גם בהמון שטיפות וחפיפות וגם סטרס ולחץ נפשי.  שיער דליל יוצר מראה לא בריא לשיער שדומה לקרחות ולא רק שהוא מעיד על בעיה בריאותית, כתוצאה ממנו יורד הביטחון העצמי והלחץ הנפשי רק גובר. לכן חשוב מאוד לשים לב לבריאות השיער וטפל כשצריך.

טיפול עם מוצרי שיער לשיער דליל

מכיוון שרוב הגורמים לשיער דליל הם חוסרים מסוימים, כשנרצה לטפל בתופעה נעשה שימוש פתרון שיזין את השיער ויעניק לו את כל החסר לו. שמפו טיפולי לשיער דליל מחייה את השיער ונותן לו נפח שניתן לראות תוך מספר שימושים בודדים. שמפו לשיער דליל לנשים מכיל את מינימום החומרים הכימיים הפוגעים בשיער ולכן שימוש בו גם מונע את התופעה העצמה וגם עוזר למצב הקיים. מסכה לשיער דק ודליל מכסה את השיער בשכבה מזינה שממנה השיער סופח מינרלים וויטמינים חיוניים ומקבל ברק ונפח. מוצרי שיער לשיער דליל כו מסכה לשיער דק ודליל הן דרך טובה ומוכחת להילחם בתופעה אך תמיד מומלץ להתייעץ גם עם רופא או דיאטן לקבלת חוות דעת נוספת.

טיפול מקצועי עם forher

אצלנו בפור אר תמצאו מגוון עצום של מוצרי טיפוח לשיער דליל כמו שמפו לשיער דליל ודק במחירים משתלמים. אנו מחזיקים מוצרים של חברות מוכרות שהוכיחו את יעילותן בטיפול בתופעת השיער הדליל כי חשוב לנו לתת ללקוחות שלנו את הטוב ביותר. בפוראר אנו ממליצים לסובלים מהבעיה לרכוש שמפו טיפולי לשיער דליל בהקדם ולהתייעץ איתנו במידת הצורך בבחירה באחד המתאים ביותר. שמפו לשיער דליל ודק קונים בפוראר ולא מתחרטים, קנו עוד היום שמפו לשיער דליל לנשים או כל אחד מהמוצרים שלנו ואולי גם תזכו בפרס שווה.

חשוב לנו שתהיו מרוצים
חברת פורהר משווקת מוצרי שיער מקצועיים, דואגת ללקוחותיה להנות מהטוב ביותר. החל מהטבות, המחירים הטובים בישראל ועד לשירות ללא תחרות.
משלוחים חינם
בכל קנייה מעל 299 ₪ אנו מעניקים משלוח חינם עד בית הלקוח.
על מנת להנות מחווית קנייה נוחה ומהנה אנו עושים את כל המאמצים לקיים שאיפה זו.
רוצים תמיד להיות מעודכנים?
השאירו את כתובת המייל שלכם ומדי שבוע ישלחו אליכם הטבות ומבצעים מיוחדים!
חיפוש
×
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהלהתחיל קניה