זמן אספקה 1-5 ימי עסקים בלבד
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 500 ₪
זמן אספקה 1-5 ימי עסקים בלבד
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 500 ₪

הדבר החשוב ביותר למספרה מקצועית הוא ציוד מקצועי. על מנת שתספורת יצאו ברמה גבוהה וכדי שלקוחות ירצו לחזור גם במפעם הבאה, צריך להשתמש בתכשירים ומכשירים שיעזרו לספר להעניק את השירות הטוב ביותר. אז מה ספר שרוצה להשקיע בלקוחות צריך? דבר ראשון כלי תספורת איכותיים כמו מספריים, מכונות תספורת, פנים ומייבשי שיער, קוצצי שיער באוזניים ובאף, מחליקים, בייבי ליס, מסרקים ועוד. דבר שני הוא תכשירים כמו שמפו, מסכה, צבעים, סרומים וכו’ . בעזרת גורמים אלו ספר יכול לבצע כל תספורת ופעולה ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. אצלנו בפור אר forher ימצא הספר ציוד מקצועי ואיכותי שכזה במחירים נהדרים ומשתלמים במיוחד.

מוצרים לשיער למספרות נשים

פור אר forher מתמחה במוצרי שיער למספרות עבור כל סוגי הטיפולים השונים. תוכלו למצוא אצלנו שמפו מיוחד לחפיפה לפני ואחרי תספורת, שמפו לכל גווני השיער, שמפו לשיער אחרי החלקה וכן שמפו טיפולי לשיער דליל ושמפו אורגני. בנוסף ישנם מגוון צבעים לשיער וחומרי הבהרה כך שלכל פעולת תספורת ועיצוב יש אצלנו את מה שצריך. בין הלקוחות שלנו נמצאות כמה מן המספרות המובילות והמוכרות בישראל בהובלת אומני שיער מוכשרים אשר מודים כל יום עבודה למוצרי שיער למספרות שקבלו מאיתנו. המספרות שעובדות איתנו רואה עליה מידית ברווחים כאשר הם החלו לעשות שימוש במוצרים למספרות של פור אר ואנו שמחים גם לעזור לעסקים שלהם וגם לתת לאפשר למסופרים להנות משיער בריא עם מוצרים למספרה ברמה.

מוצרים למספרה עד אליכם

כאן באתר תוכלו לראות את הקטלוג המלא של מוצרי מספרות וליצור סל קניות למספרה שלכם. את המוצרים נשלח לכל מקום שתבקשו תוך ימי עסקים בודדים ואף אולי נפנק אתכם בפרס חינם לקניה הבאה. בפור אר forher אנו מעמידים בשירות אדיב ומקצועי וכל צוות העובדים שלנו מנוסה ביותר בתחום עיצוב וטיפוח השיער ונשמח לעזור לכם ליצור חבילה מושלמת עבור המספרה שלכם. אנו עומדים מאחורי כל המוצרים למספרות שלנו ומתחייבים לאיכות הטובה ביותר. מוזמנים ליצור קשר עוד היום כאן באתר או בטלפון. יכולים לעקוב אחרינו גם בפייסבוק ובאינסטגרם ולהתעדכן על המבצעים השווים על מוצרים לשיער למספרות. מוצרי מספרות קונים ב forher ואיכות במחיר המשתלם ביותר.

חשוב לנו שתהיו מרוצים
חברת פורהר משווקת מוצרי שיער מקצועיים, דואגת ללקוחותיה להנות מהטוב ביותר. החל מהטבות, המחירים הטובים בישראל ועד לשירות ללא תחרות.
משלוחים חינם
בכל קנייה מעל 299 ₪ אנו מעניקים משלוח חינם עד בית הלקוח.
על מנת להנות מחווית קנייה נוחה ומהנה אנו עושים את כל המאמצים לקיים שאיפה זו.
רוצים תמיד להיות מעודכנים?
השאירו את כתובת המייל שלכם ומדי שבוע ישלחו אליכם הטבות ומבצעים מיוחדים!
חיפוש
×
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהלהתחיל קניה