זמן אספקה 1-5 ימי עסקים בלבד
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 500 ₪
זמן אספקה 1-5 ימי עסקים בלבד
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 500 ₪

על מנת לשמור על שיער בריא וחיוני חשוב לדאוג שהוא יקבל את כל החומרים הנחוצים לשמור עליו חזק, בוהק ועבה. את אותם רכיבים אפשר להשיג מתוך שימוש במגוון גדול של תכשירים כמו שמפו, מרכך, קרמים ומסכות שניתן להשיג ברוב חנויות הנוחות. אומנם אותם מוצרי טיפוח רגילים לרוב מכילים המון כימיקלים שעלולים בטווח הארוך ושימוש יום יומי לגרום לנזקים ולחלק מהאנשים גם שימוש חד פעמי יכול לגרום לגירוי ואדמומיות. אך בדיוק מסיבה זו ישבו המומחים של החברות המובילות ופיתחו מוצרי טיפוח אורגניים לשיער המכילים חומרים טבעיים בלבד שמונעים לחלוטין את תופעות הלוואי השונות ומסייעים באותה רמה אם לא גבוהה יותר  לבריאות השיער. בפורהר forher אנו מתמחים במוצרי שיער אורגניים למגוון שימושים שונים.

מוצרי טיפוח אורגניים לשיער בריא יותר

למוצרי שיער טבעיים שימוש נרחב למגוון סוגי שיער וטיפולים. ישנם חומרי החלקה טבעיים, קרמים לחיזוק השערה, שמפו ומרכך, מסכות ועוד אשר לכולם היכולת להעניק לשיער בריאות וחיוניות בדיוק כמו החלופה הלא אורגנית שלהם ויותר מכך. מוצרי שיער אורגניים מומלצים במיוחד לשימוש לשיער טבעי ללא החלקות וצבעים. מוצרי טיפוח טבעיים לשיער שומרים על המראה הטבעי של כל סוגי השיער (מתולתל, חלק…) ומכיוון שאין בהם חומרים מלאכותיים חזקים בעצם לא נעשה שינוי כימי בשיער מלבד להעניק לו שכבת מגן מעשירה. כל מוצרי טיפוח אורגניים לשיער שאנו מוכרים בפור הר forher הם מאושרים על ידי משרד הבריאות וזה חותם לטיבם.

מוצרי שיער טבעיים לבית ולמספרה

בפור הר forher אנו מציעים את שירותינו גם ללקוחות פרטיים שמוזמנים לרכוש הישר כאן באתר ולקבל משלוח חינם עד הבית וגם עבור מספרות מקצועיות. אצלנו תמצאו מוצרים לשיער טבעי במחירים הזולים ביותר בנוסף למבצעים משתלמים במיוחד. לרכישות גדולות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר שווה במיוחד. חוץ ממוצרים לשיער טבעי תוכלו לרכוש דרכנו מגוון כלים לספר החובב או המקצועי כמו מספריים, מוצרי חשמל (מחליק, בייבי ליס, פנים, מכונות תספורת וקוצצי אף ואוזן) וכן ליין מוצרי טיפוח עצום.
מוצרי טיפוח טבעיים לשיער קונים בפור הר forher ויוצאים מורווחים מכל הבחינות – כי חשוב לנו שתהיו מרוצים מכל קנייה.

חשוב לנו שתהיו מרוצים
חברת פורהר משווקת מוצרי שיער מקצועיים, דואגת ללקוחותיה להנות מהטוב ביותר. החל מהטבות, המחירים הטובים בישראל ועד לשירות ללא תחרות.
משלוחים חינם
בכל קנייה מעל 299 ₪ אנו מעניקים משלוח חינם עד בית הלקוח.
על מנת להנות מחווית קנייה נוחה ומהנה אנו עושים את כל המאמצים לקיים שאיפה זו.
רוצים תמיד להיות מעודכנים?
השאירו את כתובת המייל שלכם ומדי שבוע ישלחו אליכם הטבות ומבצעים מיוחדים!
חיפוש
×
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהלהתחיל קניה